Friday, July 15, 2011

"sibuk"....

weee...


tgk ade quotation kat situ!!!!
haha....
sibuk ape yer....

sibukkk menyibuk jerr... 
minggu ni saya terlibat dgn satu Kem Jati Diri....
haha... puluhan byk saya ikut kem jati diri, tp tak mantap-mantap jugak diriku ini...hahaha....

saye dah ala-ala urusetia jugak nie tp saya adelah peserta ye kawan-kawan...
kene p cari hadiah lah, print sane sini, cari pilih baju lah...
c, betapa busy nyer peserta ni kan....
sbenarnye sy jadi fasi lah konon,
 tp ade satu biji batu, kepala dalam duduk (DEGIL sikit)....
so, sy jd urusetia b4 kem.... dalam kem sy peserta... jgn ganggu saya....heeee

emmm.... 
saya juz penuhkan mase cuti sem nie jer...
tapi pejam celik upenye isnin nie dah nak balik belajar....hahaha....
dapat saya bygkan betapa penatnye lah...
baru balik kem, dah p belajar... senget betul... saya slh tgk jadual...

ahhh...belasah lah... first week kelas, tak sibuk... so belajarlah curi mencuri mase...hahaha....

ni saye tgh packing barang... esok petang nak g dah... nie kire terlebih rajin + semangat terlebih sudah nie...
almaklumlah... mane lah tau terlajak mimpi indah....
heeeheee....

~~~""ape gelak-gelak!!! mcm lah korang tak penah terlajak...""~~~

hope camping nie leh bangkitkan memori zmn camping skolah... sbbnye, peserta semua budak skolah, haku nie jer yg budak remaja terlajak... 
ape de hal... tinggi sy pun lbh kurang diorg je...haha...

ape-ape pun... hope kem ni superb... nantikan kemunculan ku di mase n topik baru.... 
tata... 



No comments:

Post a Comment