Tuesday, June 21, 2011

tinggal sebulan je lagi cuti!!!

hee... cuti ku tinggal kurang sebulan je lagiii....
time2 gini baru lah ade smgt nak update ape yg dah basi...
cthnye blog aku ni...

kalau lah besi, berkarat dah ni...
kalau air dlm besen, dah kering dah...

sepanjang cuti... ape je aku buat...
tgk cite korea... yes... itu je lah keje aku...

almaklumla, kete aku still dlm bengkel...

emmm... nak tau ape jd pd kete ku... tunggu!!!

aku pun musykil...ape ke lame benor di bengkel tu...
kot kelisa tukar jd lamborghini kowt...

kalau lah itu jd kenyataan, alangkah seronok!!!

ni tulus dr hati lah...
aku betul2 patah kaki weyh...

org kate belagak lah ko, dulu kekecik ko motor je pun...
mmg!!! aku tak nafikan mende tu...
aku sedar wehy asal usul...
tp, tu lah... sekali dpt senang sikit, tetibe terkusut sikit...mesti terasa kannn....

aku bukan lupe asal usul ye... cume, aku terase lah ckit...

skunk aku jadi budak duk umah jerrr....
tp kulit tetap gelap...haha...
acuan mmg gitu, nak putih mcm Heliza lagu mane lah pulak...

tp best gak lah cuti yg lame nie...
aku belajar mende baru... iaitu nikmat TIDOR!!!

adik aku slalu bengang ngan aku.... "anak dare yg kuat TIDOR!!!"...
haha....
nikmat sgt...heee....

No comments:

Post a Comment