Monday, May 31, 2010

Sayang adik....

Assalamualaikum....

huhu, hari nie, bangun jer pagi aku dapat hadiah...
happy giler...
hadiah dari adik yg baik utk kakak yg baik...
bukan senang nak dpt adik mcm nie...
bg hadiah idaman kakak...
tau jer kakak dia ganas n rock...
aku dapat hadiah kasut...
mmg aku pengumpul kasut...
selain pengumpul jam, aku kumpul kasut...
adik aku slalu gak merungut beli kasut byk2 ntah bile nak pakai...
tp yg penting, rungut2 dia, dia tetap bg aku hadiah kasut..hehe..
sayang adik lah...
one n only...

inilah my sweet adik

inilah kasut baru aku pg tadi...



emm, sebut pasal kasut, sampai skang, kasut yg aku masih gune, n kukumpul dah ade 8 pasang... satu taun aku mesti beli satu kasut...
aku dah mule kumpul 5 tahun lepas... tp bile dah ade org bg adiah kdg2 satu taun ade 2 kasut...
tp jgn samekan kasut raye, or kasut casual... ntah tak terkire byknyer... nie kasut yg aku sgt syg, n aku gune utk pergi tmpt yg jarang skali aku pergi... harge kasut pling mahal stakat yg aku kumpul nie, jeng jeng jeng...pling mahal yer...emm, stakat nie aku mampu beli yg 3++ jer... setaun beb kompol... kalau kene curi menangis tak berlagu la weh...
dah hobi susah nak ckp...
bukan saje kasut, aku kompol jam tangan, n of course spectacles....
jam tangan dah byk giler, pelbagai bentuk n warne...
spectacles start aku darjah 3, dah ade lebih 10... itupun staun satu...
lepas nie aku nak wat hobi baru la, kompol duit...
duk kompol brg jer, duit ciput jer...

No comments:

Post a Comment