Tuesday, May 25, 2010

"nature call"...hahah...

20 mei 2010....

aku ikut rombongan kanak2 tabika g mini zoo....
seronok giler... almaklumla, aku baru jer start cuti semester...
kire the best way release tension...
mcm2 aktiviti ade....
mule2 kitorang lawat gajah...
tp mcm2 berlaku kat tempat gajah tu...
mentang2 la sekarang tempat tu dah agak famous, fuh belagak...
layanan hampeh...
hey, nasib kat tempat aku takde gajah jer...
pergi tempat ruse plak...
inipun bermasalah...
hey, kami pun pelancong, yg duk sibuk layan pelancong asing tu apsal...
kami pun bayyar jugak lah weh...
huh...
am i lazer enough...
not yet...
so many things happen...
ade satu cerite hangat...
ade la sorang "pakcik" nie ikut jugak trip nie...
mak ai, bpk la belagak...
hairan...
dgn budak2 pun nak tunjuk lagak apsal...
yg pling ntah ape2 tuh, tabika mak haku yg dijeleskan sgt apsal...
sape ajak ntah...
bebudak bese la main2, lari2...excited tgk binatang...
yg dia nak poyo2 apsal...
mrh cikgu lak...
ish hairan ade gak "org tua" perangan gtu...

tapi ape2 yg terbaik dari aku ialah, aku dpt pegang bear, bg mkn ruse, n the best thing is dpt membelit ular...eh ular belit aku...
waktu bg mkn ruse, ruse gigit baju aku...happy...ruse dah syok kat my orange cloth...yihaaa.... tp nafas si ruse i bukan main lah kuat...aku ingat nafas aku jer kuat, upenye nafas dia lg kuat... haha... ape2 pun mmg indah n happy... kire cuti aku tak sia2 lah...



No comments:

Post a Comment