Saturday, January 30, 2010

hidup baru...

dah masuk minggu keempat aku dengan dunia bandar...
hidup yg penuh kesesakan, bunyi bising, asap sane sini...
dah duk bandar terime je lah...
benda yg sangat aku takut...
aku duduk dgn kawan baik...
memang susah sgt...
dlm mase yg sama aku kene jaga hati kwn...
aku kene control mulut laser aku, aku kene act baik...
aku tahu, selama ni, aku bukan selalu jumpe kwn2...
name je kwn baik...
utk pengetahuan, kwn baik aku ade 5 semuanye...
irah, aini, azah, ady, ati...
kami gelar group kami julajuli...
ady dah merantau ke bandar bersejarah...
tinggal kami ber4 di hutan simpan...
skunk aku tinggal ngan slh sorang dari mereka...
aku tak selesa sbb nanti kwn baik aku tahu perangai sebenar aku...
ye lah dulu kami jumpe bile ade mase terluang...
nak jumpe sekali sebulan pun susah...
ini jumpe setiap hari...
aku harap sgt dia selesa n leh terima pembaharuan...
harap dia tak terkejut dengan who i am...
hope you can accept who i am...

No comments:

Post a Comment